S komuniciranjem v kriznih situacijah se redno srečujejo komunikatorji in vodstva tako javnih kot tudi zasebnih organizacij (podjetja). Krizne razmere, ki zahtevajo tovrstno komunikacijo, ne nastajajo zgolj kot rezultat lastnega delovanja (npr. nesreče pri delu, napake v proizvodih itd.), ampak tudi zunanjih okoliščin (naravne nesreče, spremembe regulatornega okolja, itd.), na katere nimamo prav veliko vpliva. V obeh primerih pa si velja zapomniti dvoje: odličnost komuniciranja v takšnih razmerah lahko odločilno vpliva tako na potek in razplet krizne situacije, kot tudi izgube ali pridobitve ugleda, ki ga organizacija in vodstvo imata. Tako v očeh notranjih (zaposleni, sindikati itd.), kot tudi zunanjih (mediji, lokalne sredine itd.) javnosti. In drugič, na takšne situacije se je dobro vnaprej pripraviti, preigrati scenarije in predvideti odziv, kar nam bo v času krize prišlo zelo prav. Kajti takrat časa za pripravo in veliko premišljenega razmisleka običajno ni.
Delavnica je namenjena predvsem komunikatorjem v javnih (javna uprava in ministrstva, politični akterji) in zasebnih (gospodarstvo) organizacijah, ki vodijo, načrtujejo ali izvajajo komunikacijske aktivnosti. Predhodne praktične in delovne izkušnje so dobrodošle, ne pa nujne.
Delavnica bo potekala v živo v manjših skupinah do 12 udeležencev. Obsegala bo štiri module, pri čemer bosta v enem terminu dva modula. Vsak modul bo trajal 3 ure.
Delavnico bo vodil dr. Denis Mancevič, eden najizkušenejših komunikacijskih svetovalcev pri nas z več kot 10-letnimi izkušnjami iz kriznega komuniciranja, bogate praktične izkušnje iz političnega kriznega komuniciranja in posameznih gospodarskih panog bosta delili tudi Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič.
V Ljubljani (Slovenska cesta 55) in v dveh terminih: prva dva modula v petek, 8. novembra 2024 ter druga dva modula v petek, 22. novembra 2024. Delavnice bodo trajale od 9.00 do 15.00 ure.
Redna cena: 790 EUR + DDV
V primeru več kot dveh udeležencev iz iste organizacije pripada popust v višini 30 %.
Prijavite se preko spodnjega obrazca. Prijava bo veljavna ob plačilu kotizacije – polovica cene (395 EUR + DDV). Navodila za plačilo boste prejeli v potrditvenem e-mailu ob prijavi.