Praktična delavnica:

»Krizno komuniciranje: kako učinkovito komunicirati, ko gre vse narobe«

O delavnici

S komuniciranjem v kriznih situacijah se redno srečujejo komunikatorji in vodstva tako javnih kot tudi zasebnih organizacij (podjetja). Krizne razmere, ki zahtevajo tovrstno komunikacijo, ne nastajajo zgolj kot rezultat lastnega delovanja (npr. nesreče pri delu, napake v proizvodih itd.), ampak tudi zunanjih okoliščin (naravne nesreče, spremembe regulatornega okolja, itd.), na katere nimamo prav veliko vpliva. V obeh primerih pa si velja zapomniti dvoje: odličnost komuniciranja v takšnih razmerah lahko odločilno vpliva tako na potek in razplet krizne situacije, kot tudi izgube ali pridobitve ugleda, ki ga organizacija in vodstvo imata. Tako v očeh notranjih (zaposleni, sindikati itd.), kot tudi zunanjih (mediji, lokalne sredine itd.) javnosti. In drugič, na takšne situacije se je dobro vnaprej pripraviti, preigrati scenarije in predvideti odziv, kar nam bo v času krize prišlo zelo prav. Kajti takrat časa za pripravo in veliko premišljenega razmisleka običajno ni.

Komu je namenjena?

Delavnica je namenjena predvsem komunikatorjem v javnih (javna uprava in ministrstva, politični akterji) in zasebnih (gospodarstvo) organizacijah, ki vodijo, načrtujejo ali izvajajo komunikacijske aktivnosti. Predhodne praktične in delovne izkušnje so dobrodošle, ne pa nujne.

Kako bo potekala?

Delavnica bo potekala v živo v manjših skupinah do 12 udeležencev. Obsegala bo štiri module, pri čemer bosta v enem terminu dva modula. Vsak modul bo trajal 3 ure.

Kdo?

Delavnico bo vodil dr. Denis Mancevič, eden najizkušenejših komunikacijskih svetovalcev pri nas z več kot 10-letnimi izkušnjami iz kriznega komuniciranja, bogate praktične izkušnje iz političnega kriznega komuniciranja in posameznih gospodarskih panog bosta delili tudi Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič.

Kaj pridobim?

  • Praktična znanja in orodja tako za pripravo na komuniciranje v času kriznih situacij, kot tudi priporočila za prve korake v času kriznega komuniciranja in ključna sporočila.
  • Uvod v najboljše (in najslabše) prakse kriznega komuniciranja, kaj se priporoča in kaj (močno) odsvetuje v času tovrstnega komuniciranja.
  • Usmeritve, kako organizacije, v prvi vrsti vodje, pripraviti na krizno komuniciranje.
  • Katere javnosti (prvenstveno) naslavljati in kako se izogniti pastem neustrezne dinamike in frekvence komuniciranja ali tona in sporočilnosti.
  • Preko dveh obsežnejših študij primerov (case study) in praktične izkušnje (simulacija) iz komuniciranja v kriznih situacijah, boste bolje opremljeni in bolj samozavestni pri upravljanju s kriznimi komunikacijskimi primeri v vaših organizacijah in okolju.
  • Osnutek (template) kriznega komunikacijskega priročnika, ki je eno ključnih komunikacijskih orodij za pripravo na potencialno krizno komuniciranje

Zakaj prav ta delavnica?

  • Ker smo skupina izkušenih komunikatorjev in svetovalcev z več desetletnimi praktičnimi izkušnjami iz vodenja najbolj kompleksnih komunikacijskih projektov v Sloveniji in širši regiji, med njimi tudi več deset primerov kriznega komuniciranja.
  • Ker imamo operativne izkušnje iz kriznega komuniciranja tako na strani organizacineposredno vključenih v krizne situacije (v gospodarstvu in javnem sektorju), kot tudi svetovalnih vlog večjim in manjšim organizacijam.
  • Ker znamo na praktičen način predajati znanje in preko metodologije študij primerov (case study) učinkovito izvajati praktične delavnice, ki prinašajo realno vrednost in znanje.
  • Poleg pridobljenega znanja bodo udeleženci pridobili praktična komunikacijska orodja in gradiva ter osnutek (template) kriznega komunikacijskega priročnika, ki ga bodo lahko nato prilagodili potrebam lastne organizacije.

Kdaj in kje?

V Ljubljani (Slovenska cesta 55) in v dveh terminih: prva dva modula v petek, 8. novembra 2024 ter druga dva modula v petek, 22. novembra 2024. Delavnice bodo trajale od 9.00 do 15.00 ure.

Cena

Redna cena: 790 EUR + DDV
V primeru več kot dveh udeležencev iz iste organizacije pripada popust v višini 30 %.

Roki in prijave

Prijavite se preko spodnjega obrazca. Prijava bo veljavna ob plačilu kotizacije – polovica cene (395 EUR + DDV). Navodila za plačilo boste prejeli v potrditvenem e-mailu ob prijavi.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.