Izobraževanje

ABC komunikacijske strategije

Komunikacijska strategija je ključen komunikacijski strateški dokument, ki določa, kako organizacija komunicira s svojimi deležniki, vključno z zaposlenimi, strankami, partnerji, vlagatelji, mediji in drugimi. Opredeljuje komunikacijske cilje, ključna sporočila, ciljne skupine, kanale, principe in načela, ton komuniciranja in druge elemente, ki zagotavljajo, da so vsi komunikacijski napori proaktivni, usklajeni, dosledni in učinkoviti pri podpiranju ciljev organizacije.

Komunikacijska strategija je ključno orodje za zagotavljanje jasnosti, doslednosti in učinkovitosti komunikacijskih aktivnosti organizacije. Posledično pomaga graditi zaupanje, krepiti odnose z deležniki in dosegati zastavljene strateške poslovne in komunikacijske cilje. Brez strateškega pristopa lahko komunikacijske aktivnosti postanejo neskladne, neučinkovite in nenazadnje ne nudijo podpore viziji in ciljem organizacije.

Na izobraževanju bomo govorili o vseh ključnih elementih komunikacijske strategije in kako jo pripraviti.

Komu je namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem komunikatorjem v organizacijah, ki še nimate izdelane komunikacijske strategije ali pa ocenjujete, da je potrebno obstoječo revidirati in posodobiti. Aktualno za sodelavce, ki so vlogo komunikatorja v organizaciji prevzeli pred kratkim, so menjali poklic ali delodajalca. Posebej aktualno pa je tudi za komunikatorje v javnem sektorju, ki jim pogosto zmanjka časa za strateško zasnovo in pripravo komunikacijskih aktivnosti.

Kdo?

Izobraževanje bo vodila Tamara Pevec Barborič, starejša svetovalka z več kot desetletjem izkušenj na področju strateškega komuniciranja, ki je svetovala mnogim globalnim in domačim naročnikom.

Kaj bom pridobil(a)?

- Poglobljen vpogled v pripravo komunikacijske strategije.

- Praktične nasvete, kateri elementi so ključni za komunikacijsko strategijo in katere lahko izpustite.

- Praktična orodja (t. i. toolbox), ki ga uporabite kot predlogo za pripravo komunikacijske strategije za svojo organizacijo.

Zakaj prav to izobraževanje?

- NC3 smo skupina izkušenih komunikatorjev in svetovalcev z več desetletnimi praktičnimi izkušnjami iz vodenja najbolj kompleksnih komunikacijskih projektov v Sloveniji in širši regiji.

- Imamo operativne izkušnje z načrtovanjem in izvajanjem komunikacijskih aktivnosti v podjetjih in javni upravi ter hkrati tudi obilo izkušenj s svetovanjem našim naročnikov.

- Prejeli boste predlogo ključnih orodij (toolbox) za pripravo komunikacijske strategije, ki vam bo služila kot osnova za pripravo lastne.

Prijave na izobraževanje

Trenutno ni razpisanih terminov za delavnico, predvidoma bo naslednja izvedba delavnice jeseni 2025. Svoj interes za udeležbo na delavnici lahko izkažete z izpolnitvijo spodnjega obrazca ali nas kontaktirate na info@nc3.si.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Izjave udeležencev

Jana Krebelj

Občina Ilirska Bistrica

Izobraževanje o komunikacijski strategiji je odlična izbira za tiste, ki bi in se zavedajo, da morajo, pa ne vedo, kako. Tamara Pevec Barborič nas je skozi proces priprave vodila od poglavja do poglavja, dala jasne usmeritve, nasvete in praktične primere, kaj opredeliti v strategiji in kaj v komunikacijskem načrtu ter kako vse to izvajati v praksi. Zelo dragocena dodana vrednost je bil pogovor o konkretnih izzivih, s katerimi se soočamo udeleženci izobraževanja, izmenjava izkušenj in iskanje najboljših rešitev za naše primere. Po koncu srečanja mi misel na pisanje komunikacijske strategije ni več povzročala glavobola, ampak je postala izziv.

Izobraževanje o komunikacijski strategiji je odlična izbira za tiste, ki bi in se zavedajo, da morajo, pa ne vedo, kako. Tamara Pevec Barborič nas je skozi proces priprave vodila od poglavja do poglavja, dala jasne usmeritve, nasvete in praktične primere, kaj opredeliti v strategiji in kaj v komunikacijskem načrtu ter kako vse to izvajati v praksi. Zelo dragocena dodana vrednost je bil pogovor o konkretnih izzivih, s katerimi se soočamo udeleženci izobraževanja, izmenjava izkušenj in iskanje najboljših rešitev za naše primere. Po koncu srečanja mi misel na pisanje komunikacijske strategije ni več povzročala glavobola, ampak je postala izziv.

Jana Krebelj

Občina Ilirska Bistrica

Delavnica ABC komunikacijske strategije je odlična priložnost za vse, ki pripravljajo komunikacijsko strategijo svoje organizacije – bodisi začenjajo na novo ali pa so se med procesom zataknili in potrebujejo usmeritev. Tamara Pevec Barborič udeležence jasno vodi skozi celoten proces, korak za korakom, da se tudi najzahtevnejši izzivi zdijo povsem obvladljivi. Dodatna vrednost delavnice je v interaktivnosti med udeleženci – Tamara zna vzpostaviti spodbudno okolje za odprto deljenje izzivov, izmenjavo mnenj in skupno iskanje rešitev. Toplo priporočam vsem, ki želijo svojo komunikacijsko strategijo oblikovati premišljeno in z jasnimi cilji.

Nina Narat Meden

vodja kabineta rektorja, Univerza v Ljubljani

Delavnica ABC komunikacijske strategije, ki jo je vodila Tamara Pevec Barborič, je bila izjemna v več pogledih. Predavateljica je takoj po predstavitvi udeležencev zaznala, kateri deli delavnice bodo potrebovali več pozornosti in se je temu prilagodila. Udeleženci smo o svojih izzivih odprto spregovorili, Tamara pa nam je ob predani vsebini vselej, ko je bilo to primerno, dodala še nekaj dokazov ali primerov iz svoje zakladnice bogatih izkušenj. Nobeno od vprašanj udeležencev ni ostalo neodgovorjeno, noben izziv ni ostal brez predlogov za naslednje korake pri soočanju z njim. Vsebina je bila zelo praktično naravnana in vzdušje na delavnici je bilo pozitivno. Če povzamem: delavnica je bila vrhunska in z veseljem jo bom priporočala drugim, sama pa se bom udeležila tudi drugih s sorodno tematiko v organizaciji podjetja NC3.

Petra Mlakar

odnosi z javnostmi, Javni zavod Triglavski narodni park

Delavnica o kriznem komuniciranju, ki jo je vodil dr. Denis Mancevič, je bila izjemno koristna in poučna. Dr. Mancevič je s svojimi bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami udeležencem ponudil poglobljen vpogled v področje kriznega komuniciranja. Posebej dragoceni so bili tudi praktični vidiki, ki sta jih predstavili Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič. Delavnica je zasnovana tako, da je primerna tako za začetnike kot za izkušene komunikatorje. Udeleženke in udeleženci smo pridobili širok spekter znanj in veščin, ki so uporabni v vsakodnevni praksi. Še posebej koristno je bilo to, da smo udeleženci prejeli tudi priročnik za krizno upravljanje in komuniciranje, ki ga lahko prilagodimo za uporabo v lastni organizaciji oz. podjetju. Priročnik je pripravljen odlično in ga lahko vsakdo zlahka prilagodi. Delavnico bi toplo priporočila vsem, ki se ukvarjajo s komuniciranjem, ne glede na to, ali delujejo v javnem, nevladnem ali zasebnem sektorju. Z veseljem bi se udeležila tudi prihodnjih delavnic v organizaciji NC3, saj gre resnično za naložbo v znanje. Vse pohvale tudi organizatorjem.

Nina Narat Meden

vodja kabineta rektorja, Univerza v Ljubljani

Na delavnici o kriznem komuniciranju sem pridobila izjemno koristne napotke o tem, kako komunicirati z različnimi javnostmi in deležniki v kriznih situacijah, na kaj je treba biti pozoren, kaj je treba poudariti in kako se izogniti morebitnim napakam, ki bi povzročile še večjo škodo. Še posebej dobrodošli so bili konkretni primeri in izkušnje govorcev, pa tudi obe simulaciji kriznega komuniciranja, v katerih smo z drugimi udeleženci skušali v prakso prenesti osvojeno teoretično znanje.

Jasmina Štorman

Podsekretarka, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Odlična delavnica z odlično ekipo mladih strokovnjakov! Na primerih različnih načinov kriznega komuniciranja (dobrega in slabega) smo dobili vpogled v pasti, v katere se lahko v situacijah, ki zahtevajo veliko mero preudarnosti, hitro ulovimo. Na zanimivih konkretnih primerih smo se preko praktičnih vaj soočili z obvladovanjem kriznih komunikacijskih situacij in razumevanja pomembnosti kriznega komuniciranja z različnimi javnostmi.

Vida Lukač

Vodja kabineta župana, Mestna občina Murska Sobota

Izobraževanje o kriznem komuniciranju mi je ponudilo izjemen vpogled v resnične primere iz politike in gospodarstva, hkrati pa smo skozi praktične vaje preizkušali lastne odzive v zahtevnih situacijah. Zelo uporabna in dragocena izkušnja!

Pia Porenta

Kabinet ministrice, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Delavnica o kriznem komuniciranju je pustila izjemno pozitiven vtis, saj se je izvajalec poglobil v delovanje naše organizacije in pripravil odlično prilagojeno študijo primera. Proces kriznega komuniciranja je bil predstavljen na zrel in strukturiran način, kar nam je omogočilo jasen vpogled v naše dosedanje pristope. Še posebej dragocene so bile predlagane izboljšave na področju proaktivnega komuniciranja z javnostjo, kjer smo prepoznali priložnost za napredek. Poglobljena in dinamična debata je omogočila izmenjavo različnih pogledov, kar bo nedvomno pripomoglo k našemu bolj učinkovitemu komuniciranju z javnostjo v prihodnosti.

M. T.

Uprava za jedrsko varnost

Delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe NC3 te prestavi iz "cone udobja" vsakodnevnih komunikacijskih aktivnosti v resnične krizne dogodke, ki se zgodijo redko, a če se, lahko prav komunikacija odigra ključno vlogo pri reševanju nastale situacije. Domov oziroma v pisarno pa se ne vrneš zgolj z novim znanjem, pridobljenim tudi s preigravanjem primerov. Po dveh dneh prijetnega izobraževalnega druženja te na mailu že čaka praktičen načrt kriznega komuniciranja, ki ga le še konkretiziraš na svojo organizacijo. Delavnico zelo priporočam tako komunikatorjem z izkušnjami kot tistim, ki ste se pred kratkim podali na zanimivo pot grajenja in ohranjanja ugleda vaše organizacije.

Nina Gabrijelčič

svetovalka za strateško komuniciranje, Borzen

Delavnica za krizno komuniciranje se mi zdi podobno kot trening prisilnega pristajanja z letalom – upaš, da ga ne boš nikoli potreboval, je pa nujno potreben, da lahko v primeru situacije pravilno odreagiraš. Denis in Tamara sta nas opremila s ključnim znanjem, kako odreagirati in kako se pravilno ter premišljeno odzvati v primeru krizne situacije. Z nami sta delila neprecenljive izkušnje in verjamem, ki jih bom lahko uporabila tudi v ne-tako-kriznih dogodkih, saj postavljajo okvir in načrt odličnosti v komuniciranju.

Urška Plavčak

direktorica strateškega marketinga, Skupina Vaider

Denis je senzibilno in z znanjem vodil skupino. Znal se je prilagoditi, da je potegnil dogajanje naprej, ko je bilo v nevarnosti, da bi zaradi pomanjkanja kompleksnih izkušenj udeležencev zastalo. Pokazal je kje, kdaj in na koga ali kaj je potrebno biti pozoren, ko gre zelo zelo narobe.

Andrej Vuga

odnosi z javnostmi, Agencija Republike Slovenije za okolje