KDO SMO
O nasEkipaKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
11
.
6
.
2025
Vesna Hočevar Sraka, ORIRI

Koliko kreative je dovolj? – Umetniška svoboda na preizkušnji poslovnih ciljev

Kreativnost predstavlja ključno komponento, ki lahko korporativni dogodek preoblikuje v izjemno doživetje, hkrati pa je uspešnost dogodka tesno povezana z doseganjem ciljev, ki so skrbno usklajeni s strateškimi prioritetami organizacije, blagovne znamke ali podjetja. Producenti in režiserji korporativnih dogodkov se pogosto znajdemo na prelomnici med umetniško svobodo in pričakovanji naročnika, kjer je iskanje ravnovesja ključnega pomena za uspeh celotnega projekta.

4
.
6
.
2025
Nina Stankovič

Kako govoriti o temah, ki zadevajo vse – a zanimajo le redke?

V času, ko pozornost merimo v všečkih, je težko prodreti z resnimi, kompleksnimi temami. Še posebej, če gre za nekaj tako sistemskega in dolgoročnega, kot je vzpostavitev sistema dolgotrajne oskrbe.

28
.
5
.
2025
Tamara Pevec Barborič

PRedvsem PRijaznost

Tema letošnjega SKOJ-a, "Predvsem človek. Človek pred vsem.", mi je izredno blizu. Sama namreč že leta in leta govorim, da smo v poslu odnosov z ljudmi, med ljudmi. Ne zgolj v smislu naših končnih kupcev, potrošnikov, ampak tudi (ali pa predvsem, ker imamo z njimi pogosto stik ena na ena) z našimi sodelavci, s poslovnimi partnerji – svetovalci v agenciji, ki jo najemamo, dobavitelji, novinarji in uredniki ... Že mogoče, da e-pošto pomaga spisati umetna inteligenca, a še vedno jo pošlje človek človeku. In ta človek na drugi strani jo prebere.

21
.
5
.
2025
Dr. Denis Mancevič

Pogajanja za mir? Stranpoti mirovnih pogajanj v Ukrajini

V zadnjih tednih je bilo znova zaznati optimizem, da smo morebiti kaj bližje resnim mirovnim pogovorom med Rusijo in Ukrajino, ki bi lahko pripeljali vsaj do premirja, če ne že do dolgoročnega miru. Ob aktivni (ključni) vlogi nove ameriške administracije in Trumpa osebno. Toda že bežen pogled na dogajanje razkrije, da smo od prave poti k miru še vedno (žal) zelo daleč.

14
.
5
.
2025
Tina Šoln

Kaj sploh je strateško komuniciranje?

Velikokrat, ko komu povem, da delam v podjetju, ki se ukvarja s strateškim komuniciranjem, dobim tisti klasičen pogled – rahlo naguban čelo in vprašanje: "Aha … pa kaj točno to pomeni?"

7
.
5
.
2025
Petra Mlakar, Javni zavod Triglavski narodni park

Gostujoče znanje: Ko ljudje razumejo pomen ohranjanja Triglavskega narodnega parka, se v njem vedejo spoštljivo

Na svetu je nekaj območij, ki so tako posebna, da bi jih radi ohranili za zanamce. Med takšne v Sloveniji sodi Triglavski narodni park. V njem živi več kot dva tisoč prebivalcev, številni ga obiskujejo. Naš glavni komunikacijski cilj v vlogi upravljavca parka je, da bi ljudje razumeli pomen ohranjanja edinega narodnega parka v državi. Najvišjo raven spoštovanja narave, kulturne krajine in prebivalcev, nosilcev bogate kulturne dediščine, opažamo takrat, kadar jim bodisi edinstvenost območja bodisi naše soočanje z izzivi lahko predstavimo tako, da jih doživijo ali občutijo tudi sami.

23
.
4
.
2025
Nina Stankovič

Kratko, jasno, iskreno: pravila igre sodobne politične komunikacije (in kako ne komunicirati na družbenih omrežjih)

Če bi vsak evro, porabljen za predolge "lesene" objave slovenskih politikov na družbenih omrežjih, prinesel sorazmerno komunikacijsko vrednost, bi imeli najbolj informirano volilno telo v Evropi. Pa ga nimamo.

16
.
4
.
2025
Tamara Pevec Barborič

Zakaj je strateško komuniciranje nujen del uspešnega poslovanja?

Danes, ko se komunikacija dogaja vedno in povsod – prek zaslonov, na sestankih, med vrsticami in, nenazadnje, tudi s tišino – postaja več kot očitno, da način, kako organizacije komunicirajo, ne bi smela biti več "mehka" tema. Je poslovna tema. In je strateška.

9
.
4
.
2025
dr. Denis Mancevič

Kako zgraditi strateško kredibilnost komunikatorja v praksi

Kako komunikatorji v praksi zgradimo strateško kredibilnost in postanemo resni sogovorniki vodstvu?

Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍