O delavnici kriznega komuniciranja
Delavnica o kriznem komuniciranju, ki jo je vodil dr. Denis Mancevič, je bila izjemno koristna in poučna. Dr. Mancevič je s svojimi bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami udeležencem ponudil poglobljen vpogled v področje kriznega komuniciranja. Posebej dragoceni so bili tudi praktični vidiki, ki sta jih predstavili Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič. Delavnica je zasnovana tako, da je primerna tako za začetnike kot za izkušene komunikatorje. Udeleženke in udeleženci smo pridobili širok spekter znanj in veščin, ki so uporabni v vsakodnevni praksi. Še posebej koristno je bilo to, da smo udeleženci prejeli tudi priročnik za krizno upravljanje in komuniciranje, ki ga lahko prilagodimo za uporabo v lastni organizaciji oz. podjetju. Priročnik je pripravljen odlično in ga lahko vsakdo zlahka prilagodi. Delavnico bi toplo priporočila vsem, ki se ukvarjajo s komuniciranjem, ne glede na to, ali delujejo v javnem, nevladnem ali zasebnem sektorju. Z veseljem bi se udeležila tudi prihodnjih delavnic v organizaciji NC3, saj gre resnično za naložbo v znanje. Vse pohvale tudi organizatorjem.
Nina Narat Meden
predstojnica organizacijske enote za komuniciranje, Univerza v Ljubljani
O delavnici kriznega komuniciranja
Na delavnici o kriznem komuniciranju sem pridobila izjemno koristne napotke o tem, kako komunicirati z različnimi javnostmi in deležniki v kriznih situacijah, na kaj je treba biti pozoren, kaj je treba poudariti in kako se izogniti morebitnim napakam, ki bi povzročile še večjo škodo. Še posebej dobrodošli so bili konkretni primeri in izkušnje govorcev, pa tudi obe simulaciji kriznega komuniciranja, v katerih smo z drugimi udeleženci skušali v prakso prenesti osvojeno teoretično znanje.
Jasmina Štorman
Podsekretarka, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
O delavnici kriznega komuniciranja
Odlična delavnica z odlično ekipo mladih strokovnjakov! Na primerih različnih načinov kriznega komuniciranja (dobrega in slabega) smo dobili vpogled v pasti, v katere se lahko v situacijah, ki zahtevajo veliko mero preudarnosti, hitro ulovimo. Na zanimivih konkretnih primerih smo se preko praktičnih vaj soočili z obvladovanjem kriznih komunikacijskih situacij in razumevanja pomembnosti kriznega komuniciranja z različnimi javnostmi.
Vida Lukač
Vodja kabineta župana, Mestna občina Murska Sobota
O delavnici kriznega komuniciranja
Izobraževanje o kriznem komuniciranju mi je ponudilo izjemen vpogled v resnične primere iz politike in gospodarstva, hkrati pa smo skozi praktične vaje preizkušali lastne odzive v zahtevnih situacijah. Zelo uporabna in dragocena izkušnja!
Pia Porenta
Kabinet ministrice, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
O individualno prilagojeni delavnici kriznega komuniciranja
Delavnica o kriznem komuniciranju je pustila izjemno pozitiven vtis, saj se je izvajalec poglobil v delovanje naše organizacije in pripravil odlično prilagojeno študijo primera. Proces kriznega komuniciranja je bil predstavljen na zrel in strukturiran način, kar nam je omogočilo jasen vpogled v naše dosedanje pristope. Še posebej dragocene so bile predlagane izboljšave na področju proaktivnega komuniciranja z javnostjo, kjer smo prepoznali priložnost za napredek. Poglobljena in dinamična debata je omogočila izmenjavo različnih pogledov, kar bo nedvomno pripomoglo k našemu bolj učinkovitemu komuniciranju z javnostjo v prihodnosti.
M. T.
Uprava za jedrsko varnost
O delavnici kriznega komuniciranja
Delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe NC3 te prestavi iz "cone udobja" vsakodnevnih komunikacijskih aktivnosti v resnične krizne dogodke, ki se zgodijo redko, a če se, lahko prav komunikacija odigra ključno vlogo pri reševanju nastale situacije. Domov oziroma v pisarno pa se ne vrneš zgolj z novim znanjem, pridobljenim tudi s preigravanjem primerov. Po dveh dneh prijetnega izobraževalnega druženja te na mailu že čaka praktičen načrt kriznega komuniciranja, ki ga le še konkretiziraš na svojo organizacijo. Delavnico zelo priporočam tako komunikatorjem z izkušnjami kot tistim, ki ste se pred kratkim podali na zanimivo pot grajenja in ohranjanja ugleda vaše organizacije.
Nina Gabrijelčič
svetovalka za strateško komuniciranje, Borzen
O delavnici kriznega komuniciranja
Delavnica za krizno komuniciranje se mi zdi podobno kot trening prisilnega pristajanja z letalom – upaš, da ga ne boš nikoli potreboval, je pa nujno potreben, da lahko v primeru situacije pravilno odreagiraš. Denis in Tamara sta nas opremila s ključnim znanjem, kako odreagirati in kako se pravilno ter premišljeno odzvati v primeru krizne situacije. Z nami sta delila neprecenljive izkušnje in verjamem, ki jih bom lahko uporabila tudi v ne-tako-kriznih dogodkih, saj postavljajo okvir in načrt odličnosti v komuniciranju.
Urška Plavčak
direktorica strateškega marketinga, Skupina Vaider
O delavnici kriznega komuniciranja
Denis je senzibilno in z znanjem vodil skupino. Znal se je prilagoditi, da je potegnil dogajanje naprej, ko je bilo v nevarnosti, da bi zaradi pomanjkanja kompleksnih izkušenj udeležencev zastalo. Pokazal je kje, kdaj in na koga ali kaj je potrebno biti pozoren, ko gre zelo zelo narobe.
Andrej Vuga
odnosi z javnostmi, Agencija Republike Slovenije za okolje