O delavnici kriznega komuniciranja
Delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe NC3 te prestavi iz "cone udobja" vsakodnevnih komunikacijskih aktivnosti v resnične krizne dogodke, ki se zgodijo redko, a če se, lahko prav komunikacija odigra ključno vlogo pri reševanju nastale situacije. Domov oziroma v pisarno pa se ne vrneš zgolj z novim znanjem, pridobljenim tudi s preigravanjem primerov. Po dveh dneh prijetnega izobraževalnega druženja te na mailu že čaka praktičen načrt kriznega komuniciranja, ki ga le še konkretiziraš na svojo organizacijo. Delavnico zelo priporočam tako komunikatorjem z izkušnjami kot tistim, ki ste se pred kratkim podali na zanimivo pot grajenja in ohranjanja ugleda vaše organizacije.
Nina Gabrijelčič
svetovalka za strateško komuniciranje, Borzen
O delavnici kriznega komuniciranja
Delavnica za krizno komuniciranje se mi zdi podobno kot trening prisilnega pristajanja z letalom – upaš, da ga ne boš nikoli potreboval, je pa nujno potreben, da lahko v primeru situacije pravilno odreagiraš. Denis in Tamara sta nas opremila s ključnim znanjem, kako odreagirati in kako se pravilno ter premišljeno odzvati v primeru krizne situacije. Z nami sta delila neprecenljive izkušnje in verjamem, ki jih bom lahko uporabila tudi v ne-tako-kriznih dogodkih, saj postavljajo okvir in načrt odličnosti v komuniciranju.
Urška Plavčak
direktorica strateškega marketinga, Skupina Vaider
O delavnici kriznega komuniciranja
Denis je senzibilno in z znanjem vodil skupino. Znal se je prilagoditi, da je potegnil dogajanja naprej, ko je bilo v nevarnosti, da bi zaradi pomanjkanja kompleksnih izkušenj udeležencev zastalo. Pokazal je kje, kdaj in na koga ali kaj je potrebno biti pozoren, ko gre zelo zelo narobe.
Andrej Vuga
odnosi z javnostmi, Agencija Republike Slovenije za okolje