Praktična delavnica

Učinkovita komunikacija v občini - temelj zaupanja občank in občanov

Občine ste v neposrednem stiku z ljudmi, zato je obveščanje o razvojnih projektih in drugih spremembah, tudi na področju javnih storitev, ključno. Prav zaradi potrebe po intenzivnem in vsakodnevnem stiku, se pogosto soočate s pomanjkanjem kadrov za odnose z javnostmi, kar lahko vodi v nejasna ali neučinkovita sporočila.

Cilj delavnice je občinam pomagati, kako izboljšati uspešnost in učinkovitost na področju odnosov z javnostmi, predvsem da boste svoje projekte in aktivnosti lažje predstavili jasno, strateško in v pravem tonu. Jasna in učinkovita sporočila so namreč bistvena za uspešno delovanje občin in lokalnih institucij, saj zagotavljajo dobro obveščenost občanov ter krepijo njihovo zaupanje v delo lokalnih odločevalcev.

Na delavnici se bomo osredotočili tudi na proaktivne odnose z javnostmi, ki so izrednega pomena pri gradnji dolgoročne podpore občanov ter njihovega zaupanja v občino in druge deležnike v skupnosti. Obravnavali bomo odnose z javnostmi v lokalnem okolju, pomen strategije in načrtovanja ter učinkovito sodelovanje z lokalnimi mediji.

S praktičnimi vajami boste udeleženci osvojili znanje za samostojno pripravo strategije komuniciranja, identifikacijo ključnih deležnikov, izbiro ustreznih kanalov in orodij odnosov z javnostmi ter oblikovanje jasnih in prepričljivih sporočil, ki bodo uspešno dosegla občane.

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena predvsem zaposlenim na občinah, ki se ukvarjajo s komuniciranjem, odnosi z javnostmi in informiranjem občanov. Pridružijo se lahko tudi predstavniki drugih institucij v lokalni skupnosti, ki pri svojem delu potrebujejo veščine učinkovitega komuniciranja z javnostmi.

Kaj pridobim?

- Praktična znanja in orodja za učinkovito komuniciranje v lokalni skupnosti;

- Vedenje, katere javnosti naslavljati, kako, preko katerih kanalov in s kakšnim tonom;

- Vpogled v najboljše (in najslabše) prakse, kaj se priporoča in kaj (močno) odsvetuje;

- Preko študije primera se bomo naučili pripraviti učinkovit komunikacijski načrt ter skupaj z vsakim udeležencem individualno pripravili tudi aktualno sporočilo za javnost, ki bo primerno za apliciranje preko različnih občinskih kanalov.

- Praktični priročnik, kot eno ključnih orodij za pripravo potencialnega načrta komuniciranja v lokalni skupnosti.

Zakaj prav ta delavnica?

- Ker smo skupina izkušenih komunikatorjev in svetovalcev, ki svoje znanje črpa iz dveh desetletij praktičnih izkušenj s pripravo, vodenjem in izvedbo različnih kampanj na lokalni ravni, svetovanjem uspešnim županom, urejanjem lokalnih in občinskih časopisov ter poznavanjem specifik lokalne samouprave.

- Ker svoje znanje in izkušnje podajamo na praktičen način, tudi preko študij primerov (case study), kar slušatelju prinaša realno vrednost in znanje, ki ga bo lahko prenesel v svoj delovni vsakdan.

- Poleg pridobljenega znanja bodo udeleženci pridobili tudi delovna gradiva, konkretno uporabno besedilo  ter priročnik, ki ga bodo lahko prilagodili potrebam lastne organizacije.

Kako bo potekala?

Delavnica bo potekala v živo, v manjših skupinah do 12 udeležencev in bo obsegala štiri module po 2 šolski uri. Delo v manjših skupinah omogoča kakovostno delo in individualno svetovanje.

Kdo vodi delavnico?

Delavnico bosta vodili Nina Stankovič in Tina Drolc, izkušeni komunikacijski svetovalki z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju odnosov z javnostmi, zlasti v lokalnem okolju, sodelovanju z mediji, kriznega komuniciranja in vodenja različnih kampanj.

Prijave na delavnico: 

Trenutno ni razpisanih terminov za delavnico, predvidoma bo naslednja izvedba delavnice jeseni 2025. Svoj interes za udeležbo na delavnici lahko izkažete z izpolnitvijo spodnjega obrazca ali nas kontaktirate na info@nc3.si.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Izjave udeležencev

Nina Narat Meden

predstojnica organizacijske enote za komuniciranje, Univerza v Ljubljani

Delavnica o kriznem komuniciranju, ki jo je vodil dr. Denis Mancevič, je bila izjemno koristna in poučna. Dr. Mancevič je s svojimi bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami udeležencem ponudil poglobljen vpogled v področje kriznega komuniciranja. Posebej dragoceni so bili tudi praktični vidiki, ki sta jih predstavili Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič. Delavnica je zasnovana tako, da je primerna tako za začetnike kot za izkušene komunikatorje. Udeleženke in udeleženci smo pridobili širok spekter znanj in veščin, ki so uporabni v vsakodnevni praksi. Še posebej koristno je bilo to, da smo udeleženci prejeli tudi priročnik za krizno upravljanje in komuniciranje, ki ga lahko prilagodimo za uporabo v lastni organizaciji oz. podjetju. Priročnik je pripravljen odlično in ga lahko vsakdo zlahka prilagodi. Delavnico bi toplo priporočila vsem, ki se ukvarjajo s komuniciranjem, ne glede na to, ali delujejo v javnem, nevladnem ali zasebnem sektorju. Z veseljem bi se udeležila tudi prihodnjih delavnic v organizaciji NC3, saj gre resnično za naložbo v znanje. Vse pohvale tudi organizatorjem.

Delavnica o kriznem komuniciranju, ki jo je vodil dr. Denis Mancevič, je bila izjemno koristna in poučna. Dr. Mancevič je s svojimi bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami udeležencem ponudil poglobljen vpogled v področje kriznega komuniciranja. Posebej dragoceni so bili tudi praktični vidiki, ki sta jih predstavili Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič. Delavnica je zasnovana tako, da je primerna tako za začetnike kot za izkušene komunikatorje. Udeleženke in udeleženci smo pridobili širok spekter znanj in veščin, ki so uporabni v vsakodnevni praksi. Še posebej koristno je bilo to, da smo udeleženci prejeli tudi priročnik za krizno upravljanje in komuniciranje, ki ga lahko prilagodimo za uporabo v lastni organizaciji oz. podjetju. Priročnik je pripravljen odlično in ga lahko vsakdo zlahka prilagodi. Delavnico bi toplo priporočila vsem, ki se ukvarjajo s komuniciranjem, ne glede na to, ali delujejo v javnem, nevladnem ali zasebnem sektorju. Z veseljem bi se udeležila tudi prihodnjih delavnic v organizaciji NC3, saj gre resnično za naložbo v znanje. Vse pohvale tudi organizatorjem.

Nina Narat Meden

predstojnica organizacijske enote za komuniciranje, Univerza v Ljubljani

Na delavnici o kriznem komuniciranju sem pridobila izjemno koristne napotke o tem, kako komunicirati z različnimi javnostmi in deležniki v kriznih situacijah, na kaj je treba biti pozoren, kaj je treba poudariti in kako se izogniti morebitnim napakam, ki bi povzročile še večjo škodo. Še posebej dobrodošli so bili konkretni primeri in izkušnje govorcev, pa tudi obe simulaciji kriznega komuniciranja, v katerih smo z drugimi udeleženci skušali v prakso prenesti osvojeno teoretično znanje.

Jasmina Štorman

Podsekretarka, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Odlična delavnica z odlično ekipo mladih strokovnjakov! Na primerih različnih načinov kriznega komuniciranja (dobrega in slabega) smo dobili vpogled v pasti, v katere se lahko v situacijah, ki zahtevajo veliko mero preudarnosti, hitro ulovimo. Na zanimivih konkretnih primerih smo se preko praktičnih vaj soočili z obvladovanjem kriznih komunikacijskih situacij in razumevanja pomembnosti kriznega komuniciranja z različnimi javnostmi.

Vida Lukač

Vodja kabineta župana, Mestna občina Murska Sobota

Izobraževanje o kriznem komuniciranju mi je ponudilo izjemen vpogled v resnične primere iz politike in gospodarstva, hkrati pa smo skozi praktične vaje preizkušali lastne odzive v zahtevnih situacijah. Zelo uporabna in dragocena izkušnja!

Pia Porenta

Kabinet ministrice, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Delavnica o kriznem komuniciranju je pustila izjemno pozitiven vtis, saj se je izvajalec poglobil v delovanje naše organizacije in pripravil odlično prilagojeno študijo primera. Proces kriznega komuniciranja je bil predstavljen na zrel in strukturiran način, kar nam je omogočilo jasen vpogled v naše dosedanje pristope. Še posebej dragocene so bile predlagane izboljšave na področju proaktivnega komuniciranja z javnostjo, kjer smo prepoznali priložnost za napredek. Poglobljena in dinamična debata je omogočila izmenjavo različnih pogledov, kar bo nedvomno pripomoglo k našemu bolj učinkovitemu komuniciranju z javnostjo v prihodnosti.

M. T.

Uprava za jedrsko varnost

Delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe NC3 te prestavi iz "cone udobja" vsakodnevnih komunikacijskih aktivnosti v resnične krizne dogodke, ki se zgodijo redko, a če se, lahko prav komunikacija odigra ključno vlogo pri reševanju nastale situacije. Domov oziroma v pisarno pa se ne vrneš zgolj z novim znanjem, pridobljenim tudi s preigravanjem primerov. Po dveh dneh prijetnega izobraževalnega druženja te na mailu že čaka praktičen načrt kriznega komuniciranja, ki ga le še konkretiziraš na svojo organizacijo. Delavnico zelo priporočam tako komunikatorjem z izkušnjami kot tistim, ki ste se pred kratkim podali na zanimivo pot grajenja in ohranjanja ugleda vaše organizacije.

Nina Gabrijelčič

svetovalka za strateško komuniciranje, Borzen

Delavnica za krizno komuniciranje se mi zdi podobno kot trening prisilnega pristajanja z letalom – upaš, da ga ne boš nikoli potreboval, je pa nujno potreben, da lahko v primeru situacije pravilno odreagiraš. Denis in Tamara sta nas opremila s ključnim znanjem, kako odreagirati in kako se pravilno ter premišljeno odzvati v primeru krizne situacije. Z nami sta delila neprecenljive izkušnje in verjamem, ki jih bom lahko uporabila tudi v ne-tako-kriznih dogodkih, saj postavljajo okvir in načrt odličnosti v komuniciranju.

Urška Plavčak

direktorica strateškega marketinga, Skupina Vaider

Denis je senzibilno in z znanjem vodil skupino. Znal se je prilagoditi, da je potegnil dogajanje naprej, ko je bilo v nevarnosti, da bi zaradi pomanjkanja kompleksnih izkušenj udeležencev zastalo. Pokazal je kje, kdaj in na koga ali kaj je potrebno biti pozoren, ko gre zelo zelo narobe.

Andrej Vuga

odnosi z javnostmi, Agencija Republike Slovenije za okolje