KDO SMO
O nasEkipaReferenceKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
28
.
8
.
2024
Nina Stankovič

Z napolnjenimi baterijami v nove jesenske izzive

Ko se poletje počasi poslavlja in narava zaigra svojo barvito jesensko simfonijo, se pogosto znajdemo v prehodnem obdobju tako v okolju kot v svojem razmišljanju. Za mnoge to pomeni vrnitev v ustaljene tirnice dela, šole in vsakdanjih obveznosti, a konec poletja je hkrati tudi priložnost za refleksijo in izboljšanje načina komuniciranja – tako z drugimi kot s samim seboj.

21
.
8
.
2024
dr. Denic Mancevič

Vrednost (komunikacijske) strategije brez izvedbe?

Iz pogovorov z vodilnimi predstavniki najrazličnejših organizacij (tako zasebnih podjetij kot tudi javnih ustanov ...) na temo komuniciranja je moč pogosto slišati “Ne vemo, kam bi želeli priti.”; “Nimamo fokusa in strategije”; “Letamo malo levo – malo desno, na koncu je učinek precej klavrn.” Zaključek takšnih razprav je največkrat: potrebujemo strategijo. Dajmo.

14
.
8
.
2024
Tina Šoln

Kako pripraviti dobro sporočilo za javnost?

V e-poštne nabiralnike novinarskih uredništev in urednikov dnevno prispe več sto različnih sporočil za javnost. Kako pripraviti in opremiti sporočilo za javnost, da bo v poplavi vseh sporočil pritegnilo pozornost in zanimanje novinarjev?

31
.
7
.
2024
Nina Stankovič

Poletna medijska oaza in čas kislih kumaric

Vsako leto se v Sloveniji, ko temperature narastejo in ljudje preklopijo na poletni način življenja, zgodi nekaj nenavadnega – vstopimo v obdobje, ki ga ljubkovalno imenujemo "čas kislih kumaric". To je čas, ko mediji iščejo zgodbe, ki bodo zapolnile časopisne strani in televizijske minute, saj se zdi, da se pomembne novice umaknejo poletnemu zatišju.

24
.
7
.
2024
Tina Šoln

Kako svoje glasilke čim bolje pripraviti na govorni nastop?

Ogrevanje glasilk je zelo pomemben del priprave na javni nastop. Obstaja veliko načinov, kako pripraviti svoj govorni aparat, tokrat pa z vami delim nekaj nasvetov in vaj, ki jih tudi sama redno izvajam pred govornimi nastopi.

7
.
8
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Kje nam je mesto pod soncem?

Zdi se, da se v današnjem digitaliziranem svetu vse dogaja s svetlobno hitrostjo. Vsakodnevno nas bombardirajo nove tehnologije in orodja, ki jih moramo osvojiti, vseskozi ustvarjamo (ali pa lovimo) nove trende, informacije (bodisi točne bodisi tudi ne) se širijo bliskovito hitro.

17
.
7
.
2024
Tamara Pevec Barborič

5 najpogostejših napak, ki jih pri strateškem komuniciranju delajo podjetja in organizacije

Strateško komuniciranje igra pomembno vlogo pri uspehu organizacij. Pripomore k ugledu organizacije, gradnji dobrih odnosov z deležniki in nenazadnje lahko tudi spodbuja poslovno rast. Vendar pa mnoge organizacije ne izkoriščajo potenciala strateškega komuniciranja. Katere napake so najpogostejše?

10
.
7
.
2024
dr. Denis Mancevič

Moč opravičila

Opravičilo – in to iskreno, seveda – ima izjemno moč tako z vidika grajenja in upravljanja medosebnih odnosov, kot tudi ohranjanja ugleda organizacije.

2
.
7
.
2024
Nina Stankovič

Ali slovenski šport potrebuje močnejšo vizualno identiteto?

Slovenski reprezentančni šport se ponaša z izjemnimi dosežki, ki odmevajo po vsem svetu. Le dobra dva milijona nas je, pa naši športniki vedno bolj pogosto krojijo evropski in tudi svetovni šport. Trenutno smo sredi nogometne mrzlice, do olimpijskih iger pa nas loči le še mesec dni. Kljub temu pa se zdi, da Slovenija na enem področju zaostaja za ostalimi državami - vizualni identiteti športnih reprezentanc.

Previous
Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍