KDO SMO
O nasEkipaReferenceKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
7
.
8
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Kje nam je mesto pod soncem?

Zdi se, da se v današnjem digitaliziranem svetu vse dogaja s svetlobno hitrostjo. Vsakodnevno nas bombardirajo nove tehnologije in orodja, ki jih moramo osvojiti, vseskozi ustvarjamo (ali pa lovimo) nove trende, informacije (bodisi točne bodisi tudi ne) se širijo bliskovito hitro.

17
.
7
.
2024
Tamara Pevec Barborič

5 najpogostejših napak, ki jih pri strateškem komuniciranju delajo podjetja in organizacije

Strateško komuniciranje igra pomembno vlogo pri uspehu organizacij. Pripomore k ugledu organizacije, gradnji dobrih odnosov z deležniki in nenazadnje lahko tudi spodbuja poslovno rast. Vendar pa mnoge organizacije ne izkoriščajo potenciala strateškega komuniciranja. Katere napake so najpogostejše?

10
.
7
.
2024
dr. Denis Mancevič

Moč opravičila

Opravičilo – in to iskreno, seveda – ima izjemno moč tako z vidika grajenja in upravljanja medosebnih odnosov, kot tudi ohranjanja ugleda organizacije.

2
.
7
.
2024
Nina Stankovič

Ali slovenski šport potrebuje močnejšo vizualno identiteto?

Slovenski reprezentančni šport se ponaša z izjemnimi dosežki, ki odmevajo po vsem svetu. Le dobra dva milijona nas je, pa naši športniki vedno bolj pogosto krojijo evropski in tudi svetovni šport. Trenutno smo sredi nogometne mrzlice, do olimpijskih iger pa nas loči le še mesec dni. Kljub temu pa se zdi, da Slovenija na enem področju zaostaja za ostalimi državami - vizualni identiteti športnih reprezentanc.

26
.
6
.
2024
Tina Šoln

Kako se otresti treme pred javnim nastopom?

Čeprav je poletje čas, ko možgane za nekaj časa odpeljemo na pašo in namesto strokovnih znanj srkamo počitniško literaturo, pa nekaterim poletje predstavlja tudi čas za pridobivanje novih in izpopolnjevanje obstoječih znanj. Zato vam v tokratnem blogu ponujamo nekaj uporabnih nasvetov, kako uspešno upravljati s tremo, ki nas spremlja pred javnimi nastopi.

19
.
6
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Govori, kar delaš. In obratno.

Čisto vsak človek je edinstven – ne obstajata dve osebi, ki bi imeli popolnoma enako razmišljanje, poglede in preference. Enako je s podjetji in znamkami; med seboj so si sicer lahko podobne, imajo skupne lastnosti, podobnosti v delovanju, a kljub temu niso enake. In zakaj bi to sploh želele, če pa lahko z izražanjem nekih lastnosti izstopajo, poudarijo svojo posebnost in se tako diferencirajo od konkurence ter s ciljnimi javnostmi spletejo (še) tesnejše vezi?

12
.
6
.
2024
dr. Denis Mancevič

(Ne)delujoče sankcije (II. del)

Evropska unija bo morala narediti več, vložiti še več političnih, finančnih in administrativnih sredstev za to, da bodo veljavne sankcije dejansko spoštovane.

.
.
Nina Stankovič

Ali volilna gesla vplivajo na rezultat volitev?

Tudi ob evropskih volitvah se slovenske politične stranke poslužujejo predvolilnih gesel s katerimi nagovarjajo volivce, izražajo svoje vrednote in prioritete. Kako kreativna so ta gesla, kakšen vpliv imajo na mobilizacijo volivcev, ali resnično vplivajo na volilni rezultat ali so zgolj sama sebi v namen? So strankarski strategi tokrat zadeli, si bomo katerega izmed njih zapomnili tudi čez leta ali bodo odšla v pozabo?

30
.
5
.
2024
dr. Denis Mancevič

Krizno komuniciranje – kje začeti?

Čeprav bi koga naslov znal zapeljati v smeri, da gre za še »ena teoretska priporočila«, vam obljubim, da niso. Niti ne poskus kvazi priročnika o tem, kako v dveh ali treh minutah osvojiti vso potrebno znanje za učinkovito krizno komuniciranje. Zato: keep calm and keep reading.

Previous
Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍