KDO SMO
O nasEkipaReferenceKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
26
.
2
.
2025
Tina Šoln

Vikanje: med tradicijo in sodobnostjo

Zadnje čase sem se večkrat znašla v situacijah, ko sem bila bodisi najmlajša ali pa najstarejša. In čeprav se sicer v komuniciranju znajdem kar dobro, sem v teh situacijah začutila malce dvoma v možganih, saj naenkrat nisem vedela, ali je okej, da sogovornike kar tikam ter ali je prav, da osnovnošolskim otrokom dovolim, da se tikamo.

19
.
2
.
2025
Nina Stankovič

Odgovorno komuniciranje v času političnega spektakla

V zadnjih letih smo priča koreniti preobrazbi politične komunikacije, še posebej v državah, kot sta ZDA in tudi Argentina. Nekoč je bilo v ospredju premišljeno in odgovorno sporočanje, danes pa prevladujejo šokantne izjave, nepredvidljive poteze in ustvarjanje vtisa, da se svet vrti okoli ene same osebe. Novi-stari ameriški predsednik Donald Trump s svojim neposrednim in pogosto kaotičnim načinom komuniciranja uteleša ta premik. Njegove objave na družbenih omrežjih in izjave na novinarskih konferencah so postale globalni spektakel, ki vsakodnevno šokira in polarizira javnost.

5
.
2
.
2025
Tina Šoln

Lekcije iz najbolj odmevne kupčije v zgodovini (ameriškega) športa

Tudi če niste športni navdušenci, ste ta teden le stežka ubežali novicam o največji kupčiji (ang. trade) v zgodovini športa. Luka Dončić, ki se je zdel nepremakljiv temelj Dallas Mavericks, je od preteklega vikenda član najprestižnejše franšize na svetu – Los Angeles Lakersov.

29
.
1
.
2025
Tamara Pevec Barborič

Pomen internega komuniciranja v negotovih časih

Interno komuniciranje je eden izmed ključnih elementov uspešnega delovanja vsake organizacije. Poleg tega, da zagotavlja tekoč prenos informacij med zaposlenimi, tudi pomembno prispeva k večji pripadnosti, motivaciji in zavzetosti zaposlenih. Ta vidik postane še posebej ključen v negotovih razmerah, ko zunanje okoliščine, na katere organizacija nima neposrednega vpliva, ustvarjajo dodaten pritisk na vodstvo in zaposlene.

22
.
1
.
2025
dr. Denis Mancevič

Zakaj “strokovni” argumenti v javnem diskurzu ne zmagajo vedno?

V strokovnih krogih pogosto obstaja prepričanje, da so kakovostni strokovni argumenti, podprti z znanstvenimi dokazi, analitičnimi vpogledi in strokovno avtoriteto, sami po sebi dovolj, da prepričajo javnost in ključne odločevalce. A realnost javnega diskurza je bistveno bolj zapletena. Kljub brezhibni strokovnosti se strokovne argumente prepogosto preglasi, spregleda ali celo zavrne – in to ne zaradi pomanjkljive kvalitete, temveč zaradi pomanjkljivega razumevanja širšega družbenega, političnega in komunikacijskega konteksta.

15
.
1
.
2025
Nina Stankovič

Brez zaobljub: Z majhnimi koraki do trajnih sprememb

Novo leto, nova priložnost – res? Januar je čas, ko se zdi, da vsi pritisnemo na gumb za “reset”. Čeprav ne verjamem v novoletne zaobljube, priznam, da začetek leta nosi poseben naboj. Ne zaradi velikih obljub, ampak zaradi priložnosti za razmislek. Koledarska ponastavitev nas vabi k premisleku o preteklosti in prihodnosti – a brez potrebe po velikopoteznih načrtih ali instantnih spremembah.

8
.
1
.
2025
Tina Šoln

Kaj imajo skupnega novoletne zaobljube in strateško komuniciranje?

Januar je čas postavljanja ciljev – tako v poslovnem svetu kot v osebnih življenjih. Verjamem, da vsi dobro poznamo novoletne zaobljube – več gibanja, več zdrave hrane, več druženja s prijatelji itd. Gre za tiste cilje, ki si jih na začetku leta velikopotezno zastavimo, pa velikokrat kar hitro pozabimo na njih …

18
.
12
.
2024
Tina Šoln

Česa nas je naučilo leto 2024?

December je mesec, ko delamo čisto preveč poročil, se družimo na številnih prednovoletnih zabavah in načrtujemo aktivnosti za prihodnje leto. A hkrati je december tudi mesec, ko se velja za trenutek ustaviti, ozreti vase in narediti refleksijo preteklega leta. V zadnjem blogu tega leta se ekipa NC3 sprašuje, česa smo se naučili v letu 2024 in katere dragocene lekcije bomo s seboj ponesli v 2025.

11
.
12
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Močne znamke slikajo občutke in doživetja

Močna znamka, znamka, ki je močnejša od konkurence, ni močnejša zgolj v kontekstu večje prodaje, zaslužka, večjega tržnega deleža, temveč tudi z vidika večjega vpliva na svojo okolico, tudi na družbo v širšem – lahko (so)ustvarja kulturne trenutke, (pre)boje na področju sprejemanja in/ali pravic posameznih družbenih skupin, vpliva lahko na izide volitev in posledično politike neke države ... Močna znamka presega sam izdelek ali storitev in postaja simbol zaupanja, identitete in čustvene povezanosti s potrošniki. Zato je ključno, da znamka razume in spoštuje svojo moč, ima definirane vrednote in cilje, ki jih zasleduje, podpira in tudi promovira.

Previous
Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍