KDO SMO
O nasEkipaReferenceKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
11
.
12
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Močne znamke slikajo občutke in doživetja

Močna znamka, znamka, ki je močnejša od konkurence, ni močnejša zgolj v kontekstu večje prodaje, zaslužka, večjega tržnega deleža, temveč tudi z vidika večjega vpliva na svojo okolico, tudi na družbo v širšem – lahko (so)ustvarja kulturne trenutke, (pre)boje na področju sprejemanja in/ali pravic posameznih družbenih skupin, vpliva lahko na izide volitev in posledično politike neke države ... Močna znamka presega sam izdelek ali storitev in postaja simbol zaupanja, identitete in čustvene povezanosti s potrošniki. Zato je ključno, da znamka razume in spoštuje svojo moč, ima definirane vrednote in cilje, ki jih zasleduje, podpira in tudi promovira.

4
.
12
.
2024
Nina Stankovič

Dragi Miklavž,

vedno si bil moj najljubši decembrski dobri mož, zato se letos nate obračam kot nekoč, kot otrok, ki še vedno verjame v čudeže. To pismo ti pišem v času, ko svet nujno potrebuje spremembe, ne daril. In te spremembe bi morale biti velike, globoke in trajne.

27
.
11
.
2024
dr. Denis Mancevič

Donaldov krasni novi svet

Trumpova izvolitev je v Evropi izzvala šok. Tako velik, da je nemški časnik Die Ziet izvolitev pospremil z zgovornim naslovom Fuck. Dodatna pojasnila najbrž niso potrebna. Razlog je na dlani: izvolitev bo imela močne negativne posledice za EU, evropsko gospodarstvo in konkurenčnost. In to najmanj zaradi dveh sklopov Trumpovih predvolilnih obljub: o protekcionistični trgovinski politiki in o vprašanju prihodnosti zveze Nato in posledično varnosti evropskega kontinenta.

20
.
11
.
2024
Tina Šoln

Zakaj je tako težko dobro komunicirati?

Kolikokrat ste že slišali, da se nekdo pritožuje: "Saj sem jim povedal, ampak me očitno niso razumeli!" ali "Ne vem več, kako naj jim razložim." Verjetno večkrat, kot bi si želeli – morda pa ste tudi sami že kdaj izrekli kaj podobnega. Se pa sama (verjetno tukaj pomaga tudi oz. predvsem poklicna deformacija) potem velikokrat vprašam, ali je bil problem res na drugi strani in ali je bilo sporočilo res posredovano jasno.

13
.
11
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Stvari, ki jih komunikatorji ne smejo pozabiti do konca leta

Do konca letošnjega leta je le še dober mesec in pol in to je tradicionalno nekoliko hektičen čas – zaključujemo projekte, načrtujemo prihajajoče leto, vabljeni smo na kopico prednovoletnih zabav, kupujemo darila in načrtujemo jedilnike za prijetne praznične dni v krogu najbližjih. Seznami nalog so pogosto (pre)dolgi, kljub temu pa verjamem, da je to dober čas za refleksijo in načrtovanje, zato spodaj nizam nekaj reči, ki jih je smiselno opraviti pred menjavo koledarja.

6
.
11
.
2024
dr. Denis Mancevič

Vsi poraženci ameriških predsedniških volitev

O tem, zakaj je ameriško volilno telo glasovalo tako, kot je, lahko preberete na stotine internetnih člankov. Tudi o tem, kako Trumpa v letu 2024 niso (iz)volili samo beli moški, ampak so k temu močno pripomogli temnopolti in špansko govoreči volivci, ki so tradicionalna baza demokratov. In nenazadnje tudi o tem, da Harrisovi ni pomagala niti rekordna, milijardo dolarjev vredna kampanja, niti aktivna podpora najrazličnejših zvezdnikov, s Taylor Swift na čelu.

23
.
10
.
2024
dr. Denis Mancevič

Krizno komuniciranje kot bitka s časom za narativnost

Najbrž ste opazili, da smo s kolegi v zadnjih mesecih kar nekaj naših blogov in drugih objav posvetili temi kriznega komuniciranja. Seveda ne brez razloga (op. tudi sicer se pri nas držimo Toyotinega principa, ki govori o tem, da je potrebno vsakršno dejavnost ali proces zavreči, če ne ustvarja vrednosti). Novembra bomo namreč organizirali prvo praktično delavnico kriznega komuniciranja, ki jo bomo nato ponovili še spomladi. In ker je tema še kako aktualna – potreb po učinkovitem (!) kriznem komuniciranju namreč še kar ne zmanjka (le čemu, bi se vprašali bolj naivni ...), bom tudi v tem blogu sledil omenjeni temi.

16
.
10
.
2024
Tina Šoln

Kako se s pomočjo komunikacije približati različnim ciljnim skupinam

V današnjem svetu, kjer nas informacije obdajajo na vsakem koraku naših življenj, se ključ do uspeha velikokrat skriva v dobri komunikaciji. Ključna je učinkovita komunikacija, ki je prilagojena ciljni publiki podjetja ali blagovne znamke. Vsaka ciljna skupina ima namreč svoje potrebe in želje ter svojevrsten in poseben način komuniciranja.

9
.
10
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Najprej strategija, nato oglasi

Preden začnemo govoriti o znamčenju v turizmu, se vrnimo korak nazaj. Pravzaprav čisto na začetek. Prvi korak turizma sta ponudba in infrastruktura. In že tu se pri nas pogosto zatakne.

Previous
Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍