KDO SMO
O nasEkipaReferenceKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
6
.
11
.
2024
dr. Denis Mancevič

Vsi poraženci ameriških predsedniških volitev

O tem, zakaj je ameriško volilno telo glasovalo tako, kot je, lahko preberete na stotine internetnih člankov. Tudi o tem, kako Trumpa v letu 2024 niso (iz)volili samo beli moški, ampak so k temu močno pripomogli temnopolti in špansko govoreči volivci, ki so tradicionalna baza demokratov. In nenazadnje tudi o tem, da Harrisovi ni pomagala niti rekordna, milijardo dolarjev vredna kampanja, niti aktivna podpora najrazličnejših zvezdnikov, s Taylor Swift na čelu.

23
.
10
.
2024
dr. Denis Mancevič

Krizno komuniciranje kot bitka s časom za narativnost

Najbrž ste opazili, da smo s kolegi v zadnjih mesecih kar nekaj naših blogov in drugih objav posvetili temi kriznega komuniciranja. Seveda ne brez razloga (op. tudi sicer se pri nas držimo Toyotinega principa, ki govori o tem, da je potrebno vsakršno dejavnost ali proces zavreči, če ne ustvarja vrednosti). Novembra bomo namreč organizirali prvo praktično delavnico kriznega komuniciranja, ki jo bomo nato ponovili še spomladi. In ker je tema še kako aktualna – potreb po učinkovitem (!) kriznem komuniciranju namreč še kar ne zmanjka (le čemu, bi se vprašali bolj naivni ...), bom tudi v tem blogu sledil omenjeni temi.

16
.
10
.
2024
Tina Šoln

Kako se s pomočjo komunikacije približati različnim ciljnim skupinam

V današnjem svetu, kjer nas informacije obdajajo na vsakem koraku naših življenj, se ključ do uspeha velikokrat skriva v dobri komunikaciji. Ključna je učinkovita komunikacija, ki je prilagojena ciljni publiki podjetja ali blagovne znamke. Vsaka ciljna skupina ima namreč svoje potrebe in želje ter svojevrsten in poseben način komuniciranja.

9
.
10
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Najprej strategija, nato oglasi

Preden začnemo govoriti o znamčenju v turizmu, se vrnimo korak nazaj. Pravzaprav čisto na začetek. Prvi korak turizma sta ponudba in infrastruktura. In že tu se pri nas pogosto zatakne.

2
.
10
.
2024
Nina Stankovič

Krizna komunikacija v politiki: Umetnost ohranjanja zaupanja

Politična arena je polna nepredvidljivih dogodkov, izjav in afer, ki lahko hitro zanetijo krizo. V trenutku, ko gre vse narobe – od škandalov do napak v delovanju oblasti – je krizna komunikacija ključna za politično preživetje. Način, kako politiki komunicirajo v teh trenutkih, lahko pomeni razliko med nadaljnjim vzponom ali dokončnim padcem. A v politiki ni vse le vprašanje preživetja; gre za zaupanje ljudi, integriteto in odgovornost.

25
.
9
.
2024
dr. Denis Mancevič

Komunikacija, percepcija vrednosti in električni avtomobili

V naši regiji smo od nekdaj bili bolj rokodelci kot pa sanjači. Bolje znamo z rokami, slabše nam gre pri kreativnosti. Zato raje izbiramo »cigle« kot pa oblikujemo (bolj načrtujemo!) nove izdelke ali storitve. Zato smo danes v preseku večjega dela gospodarstva poddobavitelji sestavnih delov kot pa končnih izdelkov z visoko dodano vrednostjo. Po možnosti takih, v katerih je večji del dodane vrednosti v inovacijah, marketingu, designu in komunikaciji.

18
.
9
.
2024
Tina Šoln

4 nasveti za dober naslov

V današnjem hitrem tempu življenja je hitra tudi naša pozornost. Če nas novica, članek ali kakšna druga objava – tako na spletu kot v tisku – ne pritegne v sekundi, ji ne bomo namenili svojega časa in jo bomo zgolj preskočili. Zato je pomembno, da pri pripravi besedil pozornost namenimo tudi oblikovanju dobrega naslova.

11
.
9
.
2024
Tamara Pevec Barborič

4 največje napake pri kriznem komuniciranju in kako se jim izogniti

Dandanes, ko imamo v vsakem trenutku informacije na dlani, ko ima vsakdo v roki fotoaparat, kamero in mikrofon na pametnem telefonu, je primerno komuniciranje tekom kriznih situacij še toliko bolj pomembno in lahko drastično vpliva na upravljanje ugleda in poslovanja podjetja. Jasna in učinkovita komunikacija ne samo, da lahko omili škodo, ampak lahko pripomore k pridobivanju zaupanja in lojalnosti.

28
.
8
.
2024
Nina Stankovič

Z napolnjenimi baterijami v nove jesenske izzive

Ko se poletje počasi poslavlja in narava zaigra svojo barvito jesensko simfonijo, se pogosto znajdemo v prehodnem obdobju tako v okolju kot v svojem razmišljanju. Za mnoge to pomeni vrnitev v ustaljene tirnice dela, šole in vsakdanjih obveznosti, a konec poletja je hkrati tudi priložnost za refleksijo in izboljšanje načina komuniciranja – tako z drugimi kot s samim seboj.

Previous
Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍