KDO SMO
O nasEkipaReferenceKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
22
.
1
.
2025
dr. Denis Mancevič

Zakaj “strokovni” argumenti v javnem diskurzu ne zmagajo vedno?

V strokovnih krogih pogosto obstaja prepričanje, da so kakovostni strokovni argumenti, podprti z znanstvenimi dokazi, analitičnimi vpogledi in strokovno avtoriteto, sami po sebi dovolj, da prepričajo javnost in ključne odločevalce. A realnost javnega diskurza je bistveno bolj zapletena. Kljub brezhibni strokovnosti se strokovne argumente prepogosto preglasi, spregleda ali celo zavrne – in to ne zaradi pomanjkljive kvalitete, temveč zaradi pomanjkljivega razumevanja širšega družbenega, političnega in komunikacijskega konteksta.

15
.
1
.
2025
Nina Stankovič

Brez zaobljub: Z majhnimi koraki do trajnih sprememb

Novo leto, nova priložnost – res? Januar je čas, ko se zdi, da vsi pritisnemo na gumb za “reset”. Čeprav ne verjamem v novoletne zaobljube, priznam, da začetek leta nosi poseben naboj. Ne zaradi velikih obljub, ampak zaradi priložnosti za razmislek. Koledarska ponastavitev nas vabi k premisleku o preteklosti in prihodnosti – a brez potrebe po velikopoteznih načrtih ali instantnih spremembah.

8
.
1
.
2025
Tina Šoln

Kaj imajo skupnega novoletne zaobljube in strateško komuniciranje?

Januar je čas postavljanja ciljev – tako v poslovnem svetu kot v osebnih življenjih. Verjamem, da vsi dobro poznamo novoletne zaobljube – več gibanja, več zdrave hrane, več druženja s prijatelji itd. Gre za tiste cilje, ki si jih na začetku leta velikopotezno zastavimo, pa velikokrat kar hitro pozabimo na njih …

18
.
12
.
2024
Tina Šoln

Česa nas je naučilo leto 2024?

December je mesec, ko delamo čisto preveč poročil, se družimo na številnih prednovoletnih zabavah in načrtujemo aktivnosti za prihodnje leto. A hkrati je december tudi mesec, ko se velja za trenutek ustaviti, ozreti vase in narediti refleksijo preteklega leta. V zadnjem blogu tega leta se ekipa NC3 sprašuje, česa smo se naučili v letu 2024 in katere dragocene lekcije bomo s seboj ponesli v 2025.

11
.
12
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Močne znamke slikajo občutke in doživetja

Močna znamka, znamka, ki je močnejša od konkurence, ni močnejša zgolj v kontekstu večje prodaje, zaslužka, večjega tržnega deleža, temveč tudi z vidika večjega vpliva na svojo okolico, tudi na družbo v širšem – lahko (so)ustvarja kulturne trenutke, (pre)boje na področju sprejemanja in/ali pravic posameznih družbenih skupin, vpliva lahko na izide volitev in posledično politike neke države ... Močna znamka presega sam izdelek ali storitev in postaja simbol zaupanja, identitete in čustvene povezanosti s potrošniki. Zato je ključno, da znamka razume in spoštuje svojo moč, ima definirane vrednote in cilje, ki jih zasleduje, podpira in tudi promovira.

4
.
12
.
2024
Nina Stankovič

Dragi Miklavž,

vedno si bil moj najljubši decembrski dobri mož, zato se letos nate obračam kot nekoč, kot otrok, ki še vedno verjame v čudeže. To pismo ti pišem v času, ko svet nujno potrebuje spremembe, ne daril. In te spremembe bi morale biti velike, globoke in trajne.

27
.
11
.
2024
dr. Denis Mancevič

Donaldov krasni novi svet

Trumpova izvolitev je v Evropi izzvala šok. Tako velik, da je nemški časnik Die Ziet izvolitev pospremil z zgovornim naslovom Fuck. Dodatna pojasnila najbrž niso potrebna. Razlog je na dlani: izvolitev bo imela močne negativne posledice za EU, evropsko gospodarstvo in konkurenčnost. In to najmanj zaradi dveh sklopov Trumpovih predvolilnih obljub: o protekcionistični trgovinski politiki in o vprašanju prihodnosti zveze Nato in posledično varnosti evropskega kontinenta.

20
.
11
.
2024
Tina Šoln

Zakaj je tako težko dobro komunicirati?

Kolikokrat ste že slišali, da se nekdo pritožuje: "Saj sem jim povedal, ampak me očitno niso razumeli!" ali "Ne vem več, kako naj jim razložim." Verjetno večkrat, kot bi si želeli – morda pa ste tudi sami že kdaj izrekli kaj podobnega. Se pa sama (verjetno tukaj pomaga tudi oz. predvsem poklicna deformacija) potem velikokrat vprašam, ali je bil problem res na drugi strani in ali je bilo sporočilo res posredovano jasno.

13
.
11
.
2024
Tamara Pevec Barborič

Stvari, ki jih komunikatorji ne smejo pozabiti do konca leta

Do konca letošnjega leta je le še dober mesec in pol in to je tradicionalno nekoliko hektičen čas – zaključujemo projekte, načrtujemo prihajajoče leto, vabljeni smo na kopico prednovoletnih zabav, kupujemo darila in načrtujemo jedilnike za prijetne praznične dni v krogu najbližjih. Seznami nalog so pogosto (pre)dolgi, kljub temu pa verjamem, da je to dober čas za refleksijo in načrtovanje, zato spodaj nizam nekaj reči, ki jih je smiselno opraviti pred menjavo koledarja.

Previous
Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍