KDO SMO
O nasEkipaReferenceKultura
STORITVEIzobraževanjABLOGKONTAKT
SI/EN
5
.
3
.
2025
dr. Denis Mancevič

Kako naj si komunikatorji izborijo mesto pri strateških odločitvah?

Kolikokrat so komunikatorji že slišali, da jih vodstvo ne vključuje v strateške procese, da so prepozno obveščeni in da le pobirajo drobtinice informacij, s katerimi težko ustvarjajo učinkovito komunikacijo.

26
.
2
.
2025
Tina Šoln

Vikanje: med tradicijo in sodobnostjo

Zadnje čase sem se večkrat znašla v situacijah, ko sem bila bodisi najmlajša ali pa najstarejša. In čeprav se sicer v komuniciranju znajdem kar dobro, sem v teh situacijah začutila malce dvoma v možganih, saj naenkrat nisem vedela, ali je okej, da sogovornike kar tikam ter ali je prav, da osnovnošolskim otrokom dovolim, da se tikamo.

19
.
2
.
2025
Nina Stankovič

Odgovorno komuniciranje v času političnega spektakla

V zadnjih letih smo priča koreniti preobrazbi politične komunikacije, še posebej v državah, kot sta ZDA in tudi Argentina. Nekoč je bilo v ospredju premišljeno in odgovorno sporočanje, danes pa prevladujejo šokantne izjave, nepredvidljive poteze in ustvarjanje vtisa, da se svet vrti okoli ene same osebe. Novi-stari ameriški predsednik Donald Trump s svojim neposrednim in pogosto kaotičnim načinom komuniciranja uteleša ta premik. Njegove objave na družbenih omrežjih in izjave na novinarskih konferencah so postale globalni spektakel, ki vsakodnevno šokira in polarizira javnost.

5
.
2
.
2025
Tina Šoln

Lekcije iz najbolj odmevne kupčije v zgodovini (ameriškega) športa

Tudi če niste športni navdušenci, ste ta teden le stežka ubežali novicam o največji kupčiji (ang. trade) v zgodovini športa. Luka Dončić, ki se je zdel nepremakljiv temelj Dallas Mavericks, je od preteklega vikenda član najprestižnejše franšize na svetu – Los Angeles Lakersov.

29
.
1
.
2025
Tamara Pevec Barborič

Pomen internega komuniciranja v negotovih časih

Interno komuniciranje je eden izmed ključnih elementov uspešnega delovanja vsake organizacije. Poleg tega, da zagotavlja tekoč prenos informacij med zaposlenimi, tudi pomembno prispeva k večji pripadnosti, motivaciji in zavzetosti zaposlenih. Ta vidik postane še posebej ključen v negotovih razmerah, ko zunanje okoliščine, na katere organizacija nima neposrednega vpliva, ustvarjajo dodaten pritisk na vodstvo in zaposlene.

22
.
1
.
2025
dr. Denis Mancevič

Zakaj “strokovni” argumenti v javnem diskurzu ne zmagajo vedno?

V strokovnih krogih pogosto obstaja prepričanje, da so kakovostni strokovni argumenti, podprti z znanstvenimi dokazi, analitičnimi vpogledi in strokovno avtoriteto, sami po sebi dovolj, da prepričajo javnost in ključne odločevalce. A realnost javnega diskurza je bistveno bolj zapletena. Kljub brezhibni strokovnosti se strokovne argumente prepogosto preglasi, spregleda ali celo zavrne – in to ne zaradi pomanjkljive kvalitete, temveč zaradi pomanjkljivega razumevanja širšega družbenega, političnega in komunikacijskega konteksta.

15
.
1
.
2025
Nina Stankovič

Brez zaobljub: Z majhnimi koraki do trajnih sprememb

Novo leto, nova priložnost – res? Januar je čas, ko se zdi, da vsi pritisnemo na gumb za “reset”. Čeprav ne verjamem v novoletne zaobljube, priznam, da začetek leta nosi poseben naboj. Ne zaradi velikih obljub, ampak zaradi priložnosti za razmislek. Koledarska ponastavitev nas vabi k premisleku o preteklosti in prihodnosti – a brez potrebe po velikopoteznih načrtih ali instantnih spremembah.

8
.
1
.
2025
Tina Šoln

Kaj imajo skupnega novoletne zaobljube in strateško komuniciranje?

Januar je čas postavljanja ciljev – tako v poslovnem svetu kot v osebnih življenjih. Verjamem, da vsi dobro poznamo novoletne zaobljube – več gibanja, več zdrave hrane, več druženja s prijatelji itd. Gre za tiste cilje, ki si jih na začetku leta velikopotezno zastavimo, pa velikokrat kar hitro pozabimo na njih …

18
.
12
.
2024
Tina Šoln

Česa nas je naučilo leto 2024?

December je mesec, ko delamo čisto preveč poročil, se družimo na številnih prednovoletnih zabavah in načrtujemo aktivnosti za prihodnje leto. A hkrati je december tudi mesec, ko se velja za trenutek ustaviti, ozreti vase in narediti refleksijo preteklega leta. V zadnjem blogu tega leta se ekipa NC3 sprašuje, česa smo se naučili v letu 2024 in katere dragocene lekcije bomo s seboj ponesli v 2025.

Previous
Naloži več

Pozdravite nas!

Hvala!
Prejeli smo vaše sporočilo.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

NC3 GLOBAL d.o.o.
Slovenska cesta 55
1000 Ljubljana
Davčna št. SI74089609

info@nc3.si
‍